Olcsóbb villanyautók: árat csökkentett a Tesla
Az amerikai vállalat szépen csendben mérsékelte nagyteljesítményű autói árát.
Az amerikai vállalat szépen csendben mérsékelte nagyteljesítményű autói árát.
Egy 400 ezer km-t futott autót nem szívesen venne meg az ember, annyi baja lehet. Úgy tűnik, az elektromos autók esetében más a helyzet.
A felvétel jól mutatja, hogy körülbelül milyen átmérővel rendelkezik a Musk-féle alagút.
A tisztán elektromos meghajtással rendelkező amerikai szedán hatótávja elmaradt a várakozásoktól.
Nyílt titok, hogy a tisztán elektromos meghajtású autók is szennyezik a környezetet, csak éppen áttételes módon, valahol messze egy távoli erőműben. A kérdés inkább az, hogy mennyire?
Mutatjuk, hogy jelenleg mely tisztán elektromos meghajtású négykerekűek a legnépszerűbbek az öreg kontinensen.
Zac Caromi a 97 éves nagypapáját vitte el egy körre a Teslájával, hogy megmutassa neki, milyen is egy elektromos autó.
Minden jel arra mutat, hogy egyes országokban már a rendfenntartó erők is odafigyelnek a környezetbarát autózásra.
Lássuk, hogy hány lóerős és hány kilogrammos az amerikai gyártó új villanyautója!
Az olasz tulajdonosa minden eddiginél nagyobb távolságot autózott ki a Tesla Model S-ből. Az eredmény alapján Budapestről Stuttgartba vagy Firenzébe is simán el lehetne jutni.
A T Sportline a világ első olyan tuningcége, ami csak a Teslára koncentrál. Érdemes megnézni, mire képesek.
A Model 3 már alaphelyzetben sem éppen lomha, de hamarosan jön belőle egy igazi sportváltozat.
Az amerikai gyártó növelni akarja az árkülönbséget a Model S és a Model 3 között.
Már nem kell sokat várni arra, hogy a teljesen önvezető autók elárasszák az utakat.
A tulajdonosokban a jelek szerint hamis biztonságérzetet kelthet a mindig aktív GPS nyomkövető rendszer.
A Tesla különböző modelljei eddig sem voltak éppen lassúak, mostantól azonban még fürgébbek.
Az elektromos autóknak van egy hatalmas előnyük, ami a hirtelen kikerüléses tesztekben igen jól jön.
Az amerikai gyártó a hatalmas piacot jelentő Kínában építheti meg legújabb gyártóüzemét.
Lássuk, hogy a brit kollégák szerint melyik szuperjárgány présel bele bennünket jobban az ülésbe.
Fémből készült pedálok helyett műanyagot használnak a Teslákban a pedáloknál is. Úgy tűnik, nem mindig bírják a tulajok nagy lelkesedését, amikor tövig tapossák őket.